Гарантійне обслуговування здійснюється при дотриманні умов:
- Правильно заповнений гарантійний талон із зазначенням найменування виробу, моделі виробу, артикулу, серійного номера виробу, дати продажу (в форматі: ДД.ММ.РРРР, найменування організації торгівлі, ПІБ і контактних даних Покупця);
- Документ, що підтверджує купівлю (видаткова накладна);
- Повна комплектація товару.
Гарантійне обслуговування не проводиться, якщо:
- загублений або не заповнений гарантійний талон;
- виріб має сліди механічного пошкодження або розтину;
- сліди впливу стихійних чинників або експлуатації виробу в агресивному хімічному середовищі та перепадах напруги в електричних мережах;
- порушені заводські пломби;
- порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання; проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру;
- використовувалися неоригінальні комплектуючі;
- була здійснена неправильна установка або виріб використовувався не за призначенням.
При покупці стежте за тим, щоб продавець заповнив гарантійний талон і надав Вам видаткову накладну.
Перед початком використання техніки ознайомтеся з керівництвом по експлуатації та умовами надання гарантійного обслуговування.
Якщо обладнання вимагає складних робіт з установки, уважно вивчіть технічні вимоги або зверніться до фахівців, які здійснюють монтаж.
Ми дотримуємося ЗУ "Про захист прав споживачів", згідно з яким покупець може повернути Магазину куплений товар в разі, якщо:
1. Товар має істотний недолік (Стаття 8.)
Протягом гарантійного терміну в товарі виявлено істотний недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару за призначенням, з вини виробника або продавця, після усунення проявляється знову з незалежних від покупця причин і супроводжується одним з таких ознак:
- сервісний центр не може усунути дефект;
- сервісний центр не може усунути дефект протягом 14 днів;
- після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати будь-які функції.
При виконанні одного з вищевказаних умов, проводиться повернення товару на підставі акту, який видається сервісним центром.
В інших випадках необхідно звертатися в сервісний центр і скористатися послугою безкоштовного гарантійного обслуговування.
2. Товар не підходить за формою, габаритами, кольором, розміром, з якихось інших причин не задовольняє вимогам покупця (Стаття 9.)
- на момент обміну, аналогічного товару у продажу немає;
- товар не був у використанні, і з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки;
- збережений товарний вигляд товару, його споживчі властивості, збережена комплектація товару і документація до нього, не порушена упаковка, пломби і ярлики.
Для повернення товару при собі необхідно мати:
- товар (і всю його комплектацію);
- товарний чек (видаткову накладну);
- гарантійний талон;
- акт виписаний сервісним центром;
- паспорт та ідентифікаційний код.
При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його придбання. Гроші повертаються покупцеві в день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей в цей день - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.